.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 33

موضوع: کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #14


    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    محل سکونت
    ایلام-دره شهر
    علایق
    کسب تجربه
    شغل و حرفه
    مکانیک-تعمیرات ایسیو و کیلومتر
    سن
    38
    نوشته ها
    175
    تشکر ها
    1,178
    665 سپاس از175 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک در مورد تک شدن ناگهانی موتور پژو ۱۸۰۰

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط saeedplc Click here to enlarge
    سلام.امولاتور از مدار خارج کردم ولی شمع سیاه میشه.بایه لامپ( چراغ قوه) داخل سیلندر و نگاه کردم خیلی خیس بود شبیه به روغن.امروز تصمیم گرفتم سرسیلندر رو باز کنم(تجربشو دارم)اما فقط در حد بازکردن قسمت سرسیلندر.قبل از اینکه ضدیخ روخالی کنم تصمیم گرفتم قبلش واشرمنیفولد هواروچک کنم دیدم که دور تادور واشر منیفولد ازقسمت سیلندر 3خیسه و انگار آب نفوذ کرده بود از اون سوراخ که ازش آب خارج میشه.واشر نو انداختم ومجدد اورینگ سوزن انژکتور رو عوض کردم.نتیجه رو بعدا میگم دوستان.یه سوال دارم.احتمالش هست که از واشرسرسیلندر روغن مستقیم نشت بده رو پیستون سیلندر 3؟؟؟؟؟یا فقط آب میتونه نشتی پیداکنه روی پیستون؟و یه سوال دیگه:اگه سرسیلندر رو بازکردم خودم میتونم یه دست رینگ هم عوض کنم یا خیلی تخصص میخواد.البته چاله برای بازکردن کارتر ندارم فقط با چهارپایه ماشین بالا بمونه؟تشکر از لطفتون
    سلام،فقط سرسیلندرو باز کن،اول ببین داخل بوش سیلندر3 خوردگی،سائیدگی یا حتئ خط مشکوکی پیدا میشه یا نه. اگه چیزی مشاهده کردی ماشینو بوکسل کن ببر پیش یه مکانیک،چون بدون چاله و رینگ جمع کن نمیشه و کارت سخت میشه.واگه بوش سالم بود فقط سرسیلندرو بده برات تعمیر و بازرسی کنن.در ضمن واشر روغن رو پیستون نمیبره و اگه شدید بسوزه آب و روغن قاطی میکنه.

  2. 5کاربر از سعید زینیوند بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    bijanmoradi (10th May 2016),KIAN FAR (13th May 2016),mehran11 (17th June 2016),saeedplc (10th May 2016),TuneUp_Vahab (10th May 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University