.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

موضوع: کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    اراک
    شغل و حرفه
    تنظیم موتور
    نوشته ها
    15
    تشکر ها
    15
    45 سپاس از15 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط سعید زینیوند Click here to enlarge
    ممنون و تشکر فراوان بابت متن زیبا،رسا و مفید جنابعالی
    در جواب سوال شما باید بگم هر اس 2000 ای رو که دانلود زدم خطای ناک خوب نشد که نشد،فقط زمانی که تبدیل به slc کردم برطرف شد.

    خواهش میکنم وظیفه خودم میدونم
    چون عقیده دارم هر چقدر افراد جامعه بیشتر بدونن مطمئنا بهتر هست و مشکلات راحت تر حل میشه و حتی کمتر مشکل داریم تا اینکه فقط یک نفر بدونه ....
    و از طرفی هر چقدر دانشت رو انتقال بدی ار دانشت به هیچ عنوان کم نمیشه بر عکس زیاد تر میشه من خودم به شخصه تا حالا با یاد دادن چیزایی که میدونم از علمم کم نشده بلکه همیشه بیشتر شده

    ممنون لطفا کردین خیال منو راحت کردین پس منم دانلود رو امتحان نمیکنم فقط یه slc میزارم

    فقط یه سوال دارم زمانی که slc بزارم چون یونیت فن دارم دستور روشن خاموش فن با ecu نمیشه اگر بخوام این قسمت هم اوکی کنم چه تغییرانی روی سیم کشی نیاره ؟

    و اگر اصلا این کارو نکنم و با همون یونیت فن روشن و خاموش بشه چراغ چک روشن نمیشه ؟ چون خطای دائم موتور فن 1 و 2 میزنه
    اون روزی که slc تست کردم روی ماشینم خطا هارو یادمه چی بودن ولی چراغ چک یادم نیست روشن شد یا نه چون خیلی عجله تست شد Ecu برای کسی بود یادم نمونده که چک روشن میشه یا نه و یا اینکه تاثیری روی کارکرد موتور که نمیزاره ؟!

    ممنون

  2. 5کاربر از jodah بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASALAK (27th December 2023),KIAN FAR (6th May 2017),rolet (7th July 2022),TuneUp_Vahab (6th May 2017),سعید زینیوند (5th May 2017)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    محل سکونت
    ایلام-دره شهر
    علایق
    کسب تجربه
    شغل و حرفه
    مکانیک-تعمیرات ایسیو و کیلومتر
    سن
    38
    نوشته ها
    175
    تشکر ها
    1,178
    665 سپاس از175 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط jodah Click here to enlarge
    خواهش میکنم وظیفه خودم میدونم
    چون عقیده دارم هر چقدر افراد جامعه بیشتر بدونن مطمئنا بهتر هست و مشکلات راحت تر حل میشه و حتی کمتر مشکل داریم تا اینکه فقط یک نفر بدونه ....
    و از طرفی هر چقدر دانشت رو انتقال بدی ار دانشت به هیچ عنوان کم نمیشه بر عکس زیاد تر میشه من خودم به شخصه تا حالا با یاد دادن چیزایی که میدونم از علمم کم نشده بلکه همیشه بیشتر شده

    ممنون لطفا کردین خیال منو راحت کردین پس منم دانلود رو امتحان نمیکنم فقط یه slc میزارم

    فقط یه سوال دارم زمانی که slc بزارم چون یونیت فن دارم دستور روشن خاموش فن با ecu نمیشه اگر بخوام این قسمت هم اوکی کنم چه تغییرانی روی سیم کشی نیاره ؟

    و اگر اصلا این کارو نکنم و با همون یونیت فن روشن و خاموش بشه چراغ چک روشن نمیشه ؟ چون خطای دائم موتور فن 1 و 2 میزنه
    اون روزی که slc تست کردم روی ماشینم خطا هارو یادمه چی بودن ولی چراغ چک یادم نیست روشن شد یا نه چون خیلی عجله تست شد Ecu برای کسی بود یادم نمونده که چک روشن میشه یا نه و یا اینکه تاثیری روی کارکرد موتور که نمیزاره ؟!

    ممنون

    دروود
    در سیستم با یونیت فن دما از طریق مهره قهوه ای به یونیت فن و سپس یونیت فنها رو راه اندازی میکنه و لذا کاری به ایسیو نداره و هیچ مشکلی نیز پیش نمیاد.
    چراغ چک بر اثر کار نکردن فن روشن نمیشه و میتونی با خیال راحت استفاده کنی.
    البته لازم به ذکره که کامپیوتر ساژم رو نمیتونی به والئو تبدیل کنی چون حافظه اش نسبت به والئو کمتره،فقط ایسیو والئو رو میتونی به slc تبدیل کنی.
    اگه دیدی یه ایسیو ساژم خطای سنسور ناک میزنه،ونتونستی با دانلود مشکلشو حل کنی،ایسیو رو با یه ایسیو مشابه روی یه ماشین دیگه جابه جا کن،بیشتر اوقات روی یه ماشین دیگه این خطا رو نمیزنه.

  4. 5کاربر از سعید زینیوند بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASALAK (27th December 2023),jodah (7th May 2017),KIAN FAR (6th May 2017),mehran11 (7th May 2017),TuneUp_Vahab (6th May 2017)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    اراک
    شغل و حرفه
    تنظیم موتور
    نوشته ها
    15
    تشکر ها
    15
    45 سپاس از15 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط سعید زینیوند Click here to enlarge
    دروود
    در سیستم با یونیت فن دما از طریق مهره قهوه ای به یونیت فن و سپس یونیت فنها رو راه اندازی میکنه و لذا کاری به ایسیو نداره و هیچ مشکلی نیز پیش نمیاد.
    چراغ چک بر اثر کار نکردن فن روشن نمیشه و میتونی با خیال راحت استفاده کنی.
    البته لازم به ذکره که کامپیوتر ساژم رو نمیتونی به والئو تبدیل کنی چون حافظه اش نسبت به والئو کمتره،فقط ایسیو والئو رو میتونی به slc تبدیل کنی.
    اگه دیدی یه ایسیو ساژم خطای سنسور ناک میزنه،ونتونستی با دانلود مشکلشو حل کنی،ایسیو رو با یه ایسیو مشابه روی یه ماشین دیگه جابه جا کن،بیشتر اوقات روی یه ماشین دیگه این خطا رو نمیزنه.
    بله روش کارو میدونم ....
    اوکی پس چراغ چک روشن نمیشه اگر یونیت رو بر ندارم و با slc استفاده کنم .

    ربطی به اسم نداره که حتما باید valeo باشه یا ساژم که بشه تبدیل کرد فقط برای تبدیل به slc باید یکی از ecu های زیر رو داشته باشی :

    pride valeo 1200-8200-9600
    405-10LC
    Paykan RD Valeo PL4
    Pride 310 320
    Pride 0010 2020
    405-10iLC
    405 slc cng

    ولی نمیتونی از s2000-10 و 11 و یا از s2000 برای 206 تبدیل بزنی به slc 405 من pl4 206 رو تبدیل کردم وقتی گذاشتم روی ماشینم دوره موتور کارنکرد و یه مشکل دیگه هم داشت ... ( بعضی موقع ها گاز نمیخورد انگار پمپ بنزین نیم سوز باشه یا شیلنگ پاره شده باشه که فشار افت کنه و گاز نخوره )

    برای رفع عیب مشتری که فقط تبدیل میکنم که دیگه اصلا روشن نشه

    در مورد بر داشتن فن سوال منو فکر میکنم متوجه نشدید من میخوام یونیت رو کامل بر دارم و فرمان با ecu باشه
    دیروز به سیم کشی نگاه کردم فکر کنم باید سیم کشی داخل اتاق عوض بشه ... چون دیدم دسته سیم سوکت یونیت فن رفته تو اتاق !!!!

    برای کم کردن دمای فن زدن از 97 درجه با یونیت فن چه مقاومتی با چه ظرفیتی بزارم که روی 89-90 درجه فن روشن بشه ؟

    سپاس
    ویرایش توسط jodah : 5th May 2017 در ساعت 11:14

  6. 3کاربر از jodah بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (6th May 2017),rolet (7th July 2022),TuneUp_Vahab (6th May 2017)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    محل سکونت
    ایلام-دره شهر
    علایق
    کسب تجربه
    شغل و حرفه
    مکانیک-تعمیرات ایسیو و کیلومتر
    سن
    38
    نوشته ها
    175
    تشکر ها
    1,178
    665 سپاس از175 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

    [QUOTE=jodah;512613]بله روش کارو میدونم ....
    اوکی پس چراغ چک روشن نمیشه اگر یونیت رو بر ندارم و با slc استفاده کنم .

    ربطی به اسم نداره که حتما باید valeo باشه یا ساژم که بشه تبدیل کرد فقط برای تبدیل به slc باید یکی از ecu های زیر رو داشته باشی :

    pride valeo 1200-8200-9600
    405-10LC
    Paykan RD Valeo PL4
    Pride 310 320
    Pride 0010 2020
    405-10iLC
    405 slc cng

    ولی نمیتونی از s2000-10 و 11 و یا از s2000 برای 206 تبدیل بزنی به slc 405 من pl4 206 رو تبدیل کردم وقتی گذاشتم روی ماشینم دوره موتور کارنکرد و یه مشکل دیگه هم داشت ... ( بعضی موقع ها گاز نمیخورد انگار پمپ بنزین نیم سوز باشه یا شیلنگ پاره شده باشه که فشار افت کنه و گاز نخوره )

    برای رفع عیب مشتری که فقط تبدیل میکنم که دیگه اصلا روشن نشه

    در مورد بر داشتن فن سوال منو فکر میکنم متوجه نشدید من میخوام یونیت رو کامل بر دارم و فرمان با ecu باشه
    دیروز به سیم کشی نگاه کردم فکر کنم باید سیم کشی داخل اتاق عوض بشه ... چون دیدم دسته سیم سوکت یونیت فن رفته تو اتاق !!!!

    برای کم کردن دمای فن زدن از 97 درجه با یونیت فن چه مقاومتی با چه ظرفیتی بزارم که روی 89-90 درجه فن روشن بشه ؟

    سپاس[/QUOTE با یه مقاومت حدود صد کیلو اهم در مسیر سیم مهره قهوه ای تا یونیت فن مشکلت حل میشه
    همه ایسیوهای بالا رو که نوشتی از نوع والئو میباشن که راحت به SLC تبدیل میشن

  8. 4کاربر از سعید زینیوند بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    jodah (7th May 2017),KIAN FAR (6th May 2017),mehran11 (7th May 2017),TuneUp_Vahab (6th May 2017)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    اراک
    شغل و حرفه
    تنظیم موتور
    نوشته ها
    15
    تشکر ها
    15
    45 سپاس از15 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

    با یه مقاومت حدود صد کیلو اهم در مسیر سیم مهره قهوه ای تا یونیت فن مشکلت حل میشه
    همه ایسیوهای بالا رو که نوشتی از نوع والئو میباشن که راحت به SLC تبدیل میشن
    قبلا یه مقاومت سره راه سیم کشی یونیت بود درش آوردم دیروز دنبال چیزه دیگه ای بودم تو مغازه یهو اونو پیدا کردم با اهم متر مقاومتشو گرفتم دیدم 100 هست البته 2 تا 50 سری شده بودن ... یادمه قبل از برداشتن این ها فن روی 80 درجه روشن میشد حالا تصمیم دارم یکیشو وصل کنم و تست بگیرم احتمال زیاد دورو بره 90 روشن میکنه ...

    همشون نه valeo نیستن خیلی هاشونو من دیدم روی قاب فلزیشون زده sagem ولی تو برنامه وقتی میخوای تبدیل بزنی اینطوری میارشون :
    sagem/valeo

    ولی s2000-10 رو فقط میزنه sagem

    ممنون

  10. 4کاربر از jodah بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (7th May 2017),rolet (7th July 2022),TuneUp_Vahab (8th May 2017),سعید زینیوند (7th May 2017)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    اراک
    شغل و حرفه
    تنظیم موتور
    نوشته ها
    15
    تشکر ها
    15
    45 سپاس از15 پست

    پیش فرض

    امروز مقاومت هارو تست گرفتم
    2 تا 100 اهمی بودن که قبلا که روی ماشین بسته شده بودن اشتباه سری شده بودن و به جای اینکه 200 اهم مقاومت ایجاد کنه با اینکه سری بودن هیچ فرقی نکرده بودن و 100 اهم مقاومت داشت که من جداشون کردم و تک تک تست کردم دیدم 100 اهمی هستن سریشون کردم به صورت صحیح دیدم مقاومت شد 200 اهم بعد موازی کردم شدن 50 اهم که دیگه به صورت 50 اهمی بستمش سره راه یونیت فن

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge




    بعد انجام این کار دمای روشن شدن فن از 96-98 به 90-92 کاهش پیدا کرد !

    فعلا راضی هستم اگر بعدا بازم خواستم کمتر بشه مقاومتی با 60-70 اهم سوار میکنم

  12. 4کاربر از jodah بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (7th May 2017),rolet (7th July 2022),TuneUp_Vahab (8th May 2017),سعید زینیوند (7th May 2017)

  13. #7


    تاریخ عضویت
    Apr 2013
    محل سکونت
    کیانست
    علایق
    الکترونیک- الکترو مکانیک
    شغل و حرفه
    تعمیر کار لوازم برقی خانگی،نمایندگی تعمیرمحصولات AEG وEV
    نوشته ها
    5,121
    تشکر ها
    16,067
    23,294 سپاس از4,903 پست

    Amo پاسخ : کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط jodah Click here to enlarge
    امروز مقاومت هارو تست گرفتم
    2 تا 100 اهمی بودن که قبلا که روی ماشین بسته شده بودن اشتباه سری شده بودن و به جای اینکه 200 اهم مقاومت ایجاد کنه با اینکه سری بودن هیچ فرقی نکرده بودن و 100 اهم مقاومت داشت که من جداشون کردم و تک تک تست کردم دیدم 100 اهمی هستن سریشون کردم به صورت صحیح دیدم مقاومت شد 200 اهم بعد موازی کردم شدن 50 اهم که دیگه به صورت 50 اهمی بستمش سره راه یونیت فن

    Click here to enlarge
    Click here to enlarge




    بعد انجام این کار دمای روشن شدن فن از 96-98 به 90-92 کاهش پیدا کرد !

    فعلا راضی هستم اگر بعدا بازم خواستم کمتر بشه مقاومتی با 60-70 اهم سوار میکنم
    درود برشما وممنون بایت اطلاعات مفیدتون
    برای پایینتر زدن فن 405 بهتره از 3عدد مقاومت که بصورتی که در عکس اوردم استفاده کنید
    .خوبی اینکار اینه که میتونید در 3دمایمختلف کاربری داشته باشد توسط یک کلید 3 حالته

    Click here to enlargeیا اینکه از یک پتانسیومتر 200 الی 500 همی استفاده کنید وروی اهم های مورد نظرتون بزارید


    <<<< اعلام ادرس های جدید سایت>>>>
    <عضویت ویژه سایت با پرداخت آنلاین و فعال شدن آنی >


    ONLY
    KIANSAT

    نشان دوست نیکو آن است که خطای تو بپوشد و تو را پند دهد و رازت را آشکار نکند


  14. #8


    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    محل سکونت
    ایلام-دره شهر
    علایق
    کسب تجربه
    شغل و حرفه
    مکانیک-تعمیرات ایسیو و کیلومتر
    سن
    38
    نوشته ها
    175
    تشکر ها
    1,178
    665 سپاس از175 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط jodah Click here to enlarge
    قبلا یه مقاومت سره راه سیم کشی یونیت بود درش آوردم دیروز دنبال چیزه دیگه ای بودم تو مغازه یهو اونو پیدا کردم با اهم متر مقاومتشو گرفتم دیدم 100 هست البته 2 تا 50 سری شده بودن ... یادمه قبل از برداشتن این ها فن روی 80 درجه روشن میشد حالا تصمیم دارم یکیشو وصل کنم و تست بگیرم احتمال زیاد دورو بره 90 روشن میکنه ...

    همشون نه valeo نیستن خیلی هاشونو من دیدم روی قاب فلزیشون زده sagem ولی تو برنامه وقتی میخوای تبدیل بزنی اینطوری میارشون :
    sagem/valeo

    ولی s2000-10 رو فقط میزنه sagem

    ممنون
    دروود
    بعضیاشون درسته روی پوستشون نوشته ساژم ، ولی داخلشون سیستم والئو هست که حافظه ای دو برابر ساژم دارن


  15. 3کاربر از سعید زینیوند بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    jodah (8th May 2017),KIAN FAR (7th May 2017),TuneUp_Vahab (8th May 2017)

  16. #9


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    اراک
    شغل و حرفه
    تنظیم موتور
    نوشته ها
    15
    تشکر ها
    15
    45 سپاس از15 پست

    پیش فرض پاسخ : کمک برای رفع خطای سنسور ناک پژو 405

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط سعید زینیوند Click here to enlarge
    دروود
    بعضیاشون درسته روی پوستشون نوشته ساژم ، ولی داخلشون سیستم والئو هست که حافظه ای دو برابر ساژم دارن

    اهان اینو نمیدونستم !

    ممنون
    یه پیام خصوصی دادم چک کن

  17. 2کاربر از jodah بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    TuneUp_Vahab (8th May 2017),سعید زینیوند (8th May 2017)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University