.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 46

موضوع: خطای 2101 و 1631 در j34

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    بندرعباس
    علایق
    خودرو-شطرنج
    شغل و حرفه
    كارمند
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    10
    29 سپاس از12 پست

    پیش فرض پاسخ : خطای 2101 و 1631 در j34

    سلام استاد
    شما فرمودين رو كار سيم كشي انجام بدم براي من كه مسير سيم كشي نميدونم بايد تمام سيم ها رو از داخل خرطومي ها بيرون بيارم تا سيم ها پيدا كنم بعد اينكه مجبورم سيم ها چيده بشه و دو تيكه ميشه براي اتصال به سوكت هاي اي سي يو مشكلي نيست ؟ و اينكه مسير سيم دريچه گاز مستقيم رفته به اي سي يو يا اول ميره BSI مسير سيم پدال گاز به چه صورته ايا اون مستقيم وارد اي سي يو شده به نظر شما اگر سيم ها چك كردم مشكلي نداشت باز هم سيم روكار بيارم اين نوع سيم مورد استفاده در 206 از كجا بايد تهيه كرد منظورم شماره سيم هست ايا بصورت رشته ايي گير مياد؟ به نظر شما اول سيم دريچه گار روكار بكشم يا سيم پدال گاز ؟معني دقيق اين ارور چيه اتصالي در مسير سيم كشي ؟ممكنه از خود سوكت ECU باشه چطور ميونم پين ها تنگ كنم
    تشكر

  2. 2کاربر از arhan95 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    TuneUp_Vahab (15th May 2017),سعید زینیوند (14th May 2017)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    گلستان
    علایق
    طبیعت و صافکاری
    شغل و حرفه
    "صافکاری بیرنگ"تخصصی برق و الکترونیک خودرو و تعمیر ایسی
    نوشته ها
    3,646
    تشکر ها
    26,212
    24,840 سپاس از3,601 پست

    پیش فرض پاسخ : خطای 2101 و 1631 در j34

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط arhan95 Click here to enlarge
    سلام استاد
    شما فرمودين رو كار سيم كشي انجام بدم براي من كه مسير سيم كشي نميدونم بايد تمام سيم ها رو از داخل خرطومي ها بيرون بيارم تا سيم ها پيدا كنم بعد اينكه مجبورم سيم ها چيده بشه و دو تيكه ميشه براي اتصال به سوكت هاي اي سي يو مشكلي نيست ؟ و اينكه مسير سيم دريچه گاز مستقيم رفته به اي سي يو يا اول ميره BSI مسير سيم پدال گاز به چه صورته ايا اون مستقيم وارد اي سي يو شده به نظر شما اگر سيم ها چك كردم مشكلي نداشت باز هم سيم روكار بيارم اين نوع سيم مورد استفاده در 206 از كجا بايد تهيه كرد منظورم شماره سيم هست ايا بصورت رشته ايي گير مياد؟ به نظر شما اول سيم دريچه گار روكار بكشم يا سيم پدال گاز ؟معني دقيق اين ارور چيه اتصالي در مسير سيم كشي ؟ممكنه از خود سوكت ECU باشه چطور ميونم پين ها تنگ كنم
    تشكر
    درود:

    دسته سيم پدال و دريچه گاز مستقيما به ايسيو ميره
    جهت سيم كشي از رو ،از سيم 0.5 يا 0.75 ميتوني استفاده كني
    جهت جمع كردن دهانه سر سيم تك به تك سيمهاي مربوطه را بكشي بيرون با سيم چين يا دم باريك جمع كرده بعد جا بزني
    اگر همزمان با گاز نخوردن و بكار افتادن فن با دور تند نشانه قطعي در مسير دريچه گاز (موقتي)
    گاز نخوردن و بكار افتادن فن ،خرابي دريچه گاز و ايسيو ،ثبت و پاك نشدن ارور ،(دائمي)
    لامپ تست جهت عیب یابی خودرو


    بیشتر انسانها زمانی نا امید میشوند که چیزی به موفقیت آنها باقی نمانده


  4. 3کاربر از TuneUp_Vahab بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    @sorena (15th May 2017),arhan95 (16th May 2017),سعید زینیوند (16th May 2017)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    بندرعباس
    علایق
    خودرو-شطرنج
    شغل و حرفه
    كارمند
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    10
    29 سپاس از12 پست

    پیش فرض پاسخ : خطای 2101 و 1631 در j34

    بزرگوار منظور از خطاي دائم يعني خطايي كه با pps پاك نشه ؟ خطا رو من با ميتونم با pps پاك كنم ولي خود به خود پاك نميشه اين جز خطاي دائم به حساب مياد ؟
    تشكر
    پرنده رفتنيست پرواز را به خاطر بسپار...

  6. نمایش تمام تشکر های arhan95 در این پست:

    سعید زینیوند (16th May 2017)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    محل سکونت
    ایلام-دره شهر
    علایق
    کسب تجربه
    شغل و حرفه
    مکانیک-تعمیرات ایسیو و کیلومتر
    سن
    38
    نوشته ها
    175
    تشکر ها
    1,178
    665 سپاس از175 پست

    پیش فرض پاسخ : خطای 2101 و 1631 در j34

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط arhan95 Click here to enlarge
    بزرگوار منظور از خطاي دائم يعني خطايي كه با pps پاك نشه ؟ خطا رو من با ميتونم با pps پاك كنم ولي خود به خود پاك نميشه اين جز خطاي دائم به حساب مياد ؟
    تشكر

    سلام
    دستگاه دیاگت اگه به فارسی باشه خودش در کنار خطا مینویسه دائمی یا موقف. ولی اگه انگلیسی باشه با حرف P یعنی دائمی و حرف I به معنی موقت

  8. 4کاربر از سعید زینیوند بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    arhan95 (16th May 2017),ASHKAN-NO (17th May 2017),KIAN FAR (17th May 2017),TuneUp_Vahab (17th May 2017)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    بندرعباس
    علایق
    خودرو-شطرنج
    شغل و حرفه
    كارمند
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    10
    29 سپاس از12 پست

    پیش فرض پاسخ : خطای 2101 و 1631 در j34

    بزرگوار وقتي pps ميزنم ارور هاي همه با حرف p شروع ميشه و تا وقتي دوباره دياگ نزنم پاك نميشن اين يعني خطا دائمي ؟
    با اين تفاسير برم سراغ سيم كشي يا تعويض دريچه يا پدال اگر برم سراغ سيم كشي خيلي مشكله جمع كردنش اولويت با كدومه چرا وقتي كولر روشن ميشه بيشتر اين اتفاق مي افته تا زماني كولر خاموشه اگر كولر خاموش باشه ممكنه سه ماه بدون مشكل باشه واقعا نميدونم چيكار كنم بندرعباس هم هم متخصص نيست هر كس يه چيزي ميگه شما بفرماييد از چي شروع كنم؟ البته متوجه شدم دوسر باطري مقداري سولفات زده و باطري هم بعد شش ماه از كار افتاد ممكنه همه اين مشكلات از دينام باشه يه مشكل هم جديدا اضاف شده وقتي ماشين در جا سلو روشنه بعد 5 دقيقه خود به خود خاموش ميشه كه فكر كنم بعد از تميز كردن دريچه گاز اتفاق افتاد
    باتشكر
    ویرایش توسط arhan95 : 18th May 2017 در ساعت 10:58
    پرنده رفتنيست پرواز را به خاطر بسپار...

  10. نمایش تمام تشکر های arhan95 در این پست:

    سعید زینیوند (18th May 2017)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    Apr 2016
    محل سکونت
    ایلام-دره شهر
    علایق
    کسب تجربه
    شغل و حرفه
    مکانیک-تعمیرات ایسیو و کیلومتر
    سن
    38
    نوشته ها
    175
    تشکر ها
    1,178
    665 سپاس از175 پست

    پیش فرض پاسخ : خطای 2101 و 1631 در j34

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط arhan95 Click here to enlarge
    بزرگوار وقتي pps ميزنم ارور هاي همه با حرف p شروع ميشه و تا وقتي دوباره دياگ نزنم پاك نميشن اين يعني خطا دائمي ؟
    با اين تفاسير برم سراغ سيم كشي يا تعويض دريچه يا پدال اگر برم سراغ سيم كشي خيلي مشكله جمع كردنش اولويت با كدومه چرا وقتي كولر روشن ميشه بيشتر اين اتفاق مي افته تا زماني كولر خاموشه اگر كولر خاموش باشه ممكنه سه ماه بدون مشكل باشه واقعا نميدونم چيكار كنم بندرعباس هم هم متخصص نيست هر كس يه چيزي ميگه شما بفرماييد از چي شروع كنم؟ البته متوجه شدم دوسر باطري مقداري سولفات زده و باطري هم بعد شش ماه از كار افتاد ممكنه همه اين مشكلات از دينام باشه يه مشكل هم جديدا اضاف شده وقتي ماشين در جا سلو روشنه بعد 5 دقيقه خود به خود خاموش ميشه كه فكر كنم بعد از تميز كردن دريچه گاز اتفاق افتاد
    باتشكر
    اول از همه چی سیم کشی تا ایسیو چک شود سپس پین سوکتها رو تنگ کن،اگه بازم مشکل داشتی سیم کشی تستی از ایسیو تا دو قطعه مذکور ببند و امتهان کن و اگه بازم مشکل پا برجا بود قطعات رو عوض کن

  12. 2کاربر از سعید زینیوند بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    arhan95 (18th May 2017),mehran11 (2nd July 2017)

  13. #7


    تاریخ عضویت
    May 2017
    محل سکونت
    بندرعباس
    علایق
    خودرو-شطرنج
    شغل و حرفه
    كارمند
    نوشته ها
    12
    تشکر ها
    10
    29 سپاس از12 پست

    پیش فرض پاسخ : خطای 2101 و 1631 در j34

    سلام سيم كشي به صورت مستقيم از پدال و دريچه اوردم اما بازم هم عدم گاز نخوردن اتفاق افتاد(گاهي البته وقتي كولر خاموشه مشكلي نيست) درنتيجه من سيم هاي پدال گاز وقتي قطع ميكنم خطايي كه روي دياگ pps نشون ميده فرق داره همين طور سيم هاي دريچه گاز جدا كردم و خطا p0121 نشد اين يعني اين خطا از سيم كشي نيست اگر بود همون خطا ميزد .
    يكي از دوستان ميگه از دوتا مسير گرافيتي كه داخل قسمت پلاستيكي دريچه هست ميباشد و زماني يكي از اون دوتا جاروبك مشكل داشته باشه اين اتفاق مي افته اونها ايا ميشه تميز كرد فقط مونده جابجايي اي سي يو و دريچه گاز: ماشين داداشم 206 دوگانه وي 2 كه اي سي يو دقيق شبيه همين ماشين خودم تيپ 2 هست ميشه اي سي يو ها جابجا كنم تست كنم البته دريچه گازش فرق داره چون اون ماشين 1600 هست تو سايت هاي خارجي بيشتر ميگن دليلش خرابي اي سي يو هست چطور اگر مشكل خرابي اي سي يو وقتي كولر خاموشه مشكلي نيست
    ممنون از راهنمايي هاي دوستان
    پرنده رفتنيست پرواز را به خاطر بسپار...

  14. 2کاربر از arhan95 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASHKAN-NO (22nd May 2017),سعید زینیوند (23rd May 2017)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University