.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: قطع شدن كمپرسور كولر405

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    تهران
    علایق
    برنامه نویسی
    شغل و حرفه
    تعمیرکار خودرو
    نوشته ها
    151
    تشکر ها
    510
    1,744 سپاس از153 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط tiba Click here to enlarge
    با سلام
    اين مدل بدون يونيت فن (مدل 89) مي باشد.
    درضمن آيا مشود بوسيله دانلود اي سي يو، اين مشكل را برطرف كرد؟

    با سلام
    دوست عزیز سوکت قهوه ای پایه E3 که سیم سفید است قطع کنید مشگل برطرف می شود
    :12:

  2. 11کاربر از IKCO_CNG بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    Arash_323 (10th June 2011),behnamtps (10th June 2011),m.aminifar (10th June 2011),majid62 (12th June 2011),moniri (16th September 2011),omeed_1355 (12th June 2011),rahman50 (13th June 2011),ramina (10th June 2011),sajadnasirpor  (21st October 2011),tiba (12th June 2011),احمد برقکار (10th June 2011)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    خراسان رضوي-قوچان
    سن
    38
    نوشته ها
    172
    تشکر ها
    315
    2,398 سپاس از171 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط IKCO_CNG Click here to enlarge
    با سلام
    دوست عزیز سوکت قهوه ای پایه E3 که سیم سفید است قطع کنید مشگل برطرف می شود :12:
    سلام.
    ضمن تشکر از محمد عزیز.
    محمد جان با این روش که شما فرمودید ایراد برطرف میشه ولی کار اصولی انجام نمیشه.
    علت این که این سیم برای قطع کردن برق کمپرسور از Ecu خارج میشه اینه که اگر در مواقعی که کولر روشن بود و دمای آب به دلیل فشار به موتور بالا رفت و فن هم کاری ازش برنیومد Ecu به طور خودکار برق کمپرسور رو قطع کنه تا موتور از فشار خارج بشه،ولی با این روش که شما فرمودین اگر موتور به حد انفجار هم برسه Ecu کاری انجام نمیده و کولر فعال باقی میمونه.

  4. 9کاربر از behnamtps بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    Arash_323 (10th June 2011),hantosh (19th April 2012),m.aminifar (10th June 2011),majid62 (12th June 2011),moniri (16th September 2011),omeed_1355 (12th June 2011),ramina (10th June 2011),sajadnasirpor  (21st October 2011),محمد دهقان (10th June 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University