KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (24th July 2012),omeed_1355 (27th July 2011),حميد ذوالعلا (28th July 2011)








دوست عزيز اگر با دقت توجه كنيد.مسير سوخترساني تا سوزنها را من دقيق توضيح دادم.كه در اين مسير راه برگشتي وجود ندارد كه باعث هواكشيدن شود .
و اما لوله برگشت:در ريل سوخت فشار 5 بار بنزين توسط رگلاتور به 2.5 الي 3 بار تنظيم شده و بنزين اضافي در ريل از لوله برگشت به باك هدايت ميشود و در اين مسير گاز بنزين توسط كنيستر جذب و در نهايت توسط شير برقي كه انهم از جانب ecu در مواقع لازم دستور گرفته و به منبع ارامش جهت احتراق هدايت ميشود.
KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (28th July 2011),majid62 (24th July 2012),seyed mostafa salehi (23rd July 2015),shine1 (28th July 2011)
KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (28th July 2011),majid62 (18th August 2011),omeed_1355 (28th July 2011),yazd.diag (29th July 2011),حميد ذوالعلا (28th July 2011)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)