.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 87

موضوع: هم فکری برای ساخت دستگاه تبدیل ECU

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    TABRIZ
    علایق
    Sport - Travel
    شغل و حرفه
    have own company
    نوشته ها
    145
    تشکر ها
    18
    2,053 سپاس از145 پست

    پیش فرض هم فکری برای ساخت دستگاه ...

    با سلام
    جناب آقای عرب عزیز ، در مجموع اکثر گفته های شما صحیح است.
    اما در مورد کپی،مهندسی معکوس و همچنین طراحی و ساخت سیستمهای
    الکترونیک و نرم افزاری موضوع تخصصی تر و نیازمند توضیحات ویژه است.

    در مورد شرکتهائی که شما از آنها بعنوان سازندگان و مهندسی معکوس
    کنندگان سخت کوش یاد کردید(ایکاش اسامی به جهت حفظ ماهیت این
    تاپیک و خارج نشدن از بحث اصلی بیان نمیشد) ، بررسی و شنیدن آراء و
    نظرات دوستان صاحبنظر بسیار منطقی و معقولتر مینماید.

    برای مثال دستگاه اینترفیسی که باعنوان آیکودیاگ با پورت سریال و با دنگل
    سخت افزاری توسط شرکت ایران خودرو به نمایندگیهای مجاز داده شده بود
    با وجود نقاط ضعف بسیاری که داشت یک نمونه از طراحی و ایجاد سیستم
    دیاگ میباشد. نقاط ضعف آن مواردی ازقبیل زیر میباشد:

    1-هنگ کردن برنامه در بعضی خودروها با ECU حساس(از نظر سیستم برق).
    2-سوختن قطعات الکترونیکی حساس در پریودهای زمانی کوتاه(تقریبا هر 2 ماه یکبار).
    3- عدم امکان ارتباط با BSI .
    4- عدم امکان ارتباط به کامپیوترهای فاقد پورت سریال .

    با اینحال این دیاگ یک نمونه کپی و مهندسی معکوس نیست. این بدان علت
    استکه ایران خودرو دارای اطلاعات فنی از طرف کارخانجات سازنده بوده و هیچ
    نیازی به مهندسی معکوس و یا کپی ندارد.
    مهندسین تیم طراحی(سخت افزار و نرم افزار)با توجه به ظاهر سیستم دیاگ
    متحمل زحمت زیادی به هنگام ایجاد آن نشده اند(از دیدگاه طراحی).
    بنابراین هر شرکتی که بتواند از اطلاعات مرجع استفاده نموده و نرم افزارهای
    جدید نظیر برنامه دانلود و تبدیل ECU ، فلش ECU و ... ایجاد نماید(قابل توجه
    بعضی شرکتها که برنامه دانلود و تبدیل را بصورت ناقص کرک کرده و در حال
    فروشند) بعنوان طراح و سازنده رده بندی میشود.
    امیدوارم که دوستان عزیز و محترم در فوروم ، با پرهیز از موضع گیری و آوردن
    اسامی به ادامه موضوع تاپیک بپردازند.
    افتادگی آموز اگر طالب علمی
    هرگز نخورد آب زمینی که بلند است

  2. 10کاربر از بابک همت‌زاده بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aligoli24 (1st December 2011),elc.rgb (19th October 2011),m.aminifar (27th August 2011),majid62 (27th August 2011),p30panel (10th December 2011),sajadnasirpor  (19th December 2011),TuneUp_Vahab (10th February 2012),محمد دهقان (13th November 2011),yazd.diag (25th August 2011),حميد ذوالعلا (26th August 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University