.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 87

موضوع: هم فکری برای ساخت دستگاه تبدیل ECU

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    TABRIZ
    علایق
    Sport - Travel
    شغل و حرفه
    have own company
    نوشته ها
    145
    تشکر ها
    18
    2,053 سپاس از145 پست

    پیش فرض سخت افزار برای دانلود و تبدیل ECU

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط مهدی چیت بند Click here to enlarge
    واقعا به ایرانی بودنم افتخار میکنم
    دوست گلم من اکودیاگ دارم اما با قفل LPT ولی مثل تراکتور کار میکنه البته کم ازش کار میکشم معمولا مهاد ...
    این امکان در اکو دیاگ واقعا هست ؟؟؟
    با سلام
    این برنامه با تلاش چندین ساله در واحد تحقیق و توسعه شرکت سازنده تدوین شده
    و برای استفاده از آن به آیکو دیاگ ساخت شرکت سازنده نیاز است.
    افتادگی آموز اگر طالب علمی
    هرگز نخورد آب زمینی که بلند است

  2. 11کاربر از بابک همت‌زاده بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (19th October 2011),m.aminifar (24th June 2011),majid62 (24th June 2011),omeed_1355 (27th August 2011),ramina (26th August 2011),reza batri (26th June 2011),rostam57 (25th June 2011),sajadnasirpor  (29th November 2011),TuneUp_Vahab (10th February 2012),محمد دهقان (13th November 2011),yazd.diag (24th June 2011)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط cnc_ir Click here to enlarge
    با سلام
    این برنامه با تلاش چندین ساله در واحد تحقیق و توسعه شرکت سازنده تدوین شده
    و برای استفاده از آن به آیکو دیاگ ساخت شرکت سازنده نیاز است.
    سلام
    جناب آقای cnc-ir
    البته کپی کارها هم قفل سخت افزاری روی ایکو دیاگ خودشان می گذارند تا دیگران روی آنها کپی نکنند .
    ولی به هرحال برای ایرانی ها هیچ کاری نشد ندارد .
    به راحتی تمام همه دیاگ های شرکت سازنده را کپی می کنند و به اسم خودشان می فروشند فردا روز هم می گویند دیاگ ساز شده اند .

    جالبه Click here to enlarge

    مثل اینکه این کار ها تو ایران دیگه زیاد شده است .
    موفق باشید

  4. 11کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (28th October 2011),m.aminifar (24th June 2011),omeed_1355 (27th August 2011),ramina (26th August 2011),reza batri (26th June 2011),rostam57 (25th June 2011),sajadnasirpor  (29th November 2011),shine1 (25th August 2011),TuneUp_Vahab (10th February 2012),محمد دهقان (13th November 2011),احمد برقکار (24th June 2011)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    TABRIZ
    علایق
    Sport - Travel
    شغل و حرفه
    have own company
    نوشته ها
    145
    تشکر ها
    18
    2,053 سپاس از145 پست

    پیش فرض جوابیه به مدیر محترم بخش خودرو

    با سلام
    جناب yazd.diag عزیز ،احتراما انشای صحیح cnc_ir است .
    از حسن نظر شما در مورد محصول خودمان بسیار متشکرم.
    دستگاهی که ما ساخته‌ایم ، البته اگر به توانائیهای آن اشراف
    داشته باشید ، قادر به انجام چندین کار سنگین از جمله دانلود
    برای BSI Ver.45 میباشد(کاری که دستگاه تخصصی پژو یعنی
    دیاگ PPS بصورت معمول قادر به انجام آن نیست).
    این مجموعه پیشرفته که بعضی دوستان در فوروم و همچنین
    شرکتهای بزرگی در خارج از فوروم مدتهاست سعی در ساخت
    یا باصطلاح شما کپی کردن آنرا دارند ، در اثر تلاش مستمر
    در شرکت ما تهیه شده است.
    قیمت برنامه تبدیل 3 برابر قیمت یک دستگاه آیکو دیاگ میباشد
    بعبارتی این برنامه در نظر اساتید علم الکترونیک خودرو بسیار
    ارزشمندتر از یک دستگاه ساده دیاگ میباشد.
    جهت هرگونه توضیحات بیشتر باشد در خدمت شما و دیگر اعضای
    محترم فوروم هستم.

    ارادتمند اعضای فوروم
    بابک همت‌زاده خیابانی - تبریز
    ویرایش توسط بابک همت‌زاده : 25th June 2011 در ساعت 00:22
    افتادگی آموز اگر طالب علمی
    هرگز نخورد آب زمینی که بلند است

  6. 17کاربر از بابک همت‌زاده بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    A.shahryar (25th June 2011),ali_j (27th June 2011),barati (27th June 2011),elc.rgb (19th October 2011),m.aminifar (25th June 2011),majid62 (5th August 2011),omeed_1355 (27th August 2011),omid0063 (9th January 2012),rahman50 (27th June 2011),ramina (26th August 2011),reza batri (26th June 2011),sajadnasirpor  (29th November 2011),TuneUp_Vahab (10th February 2012),محمد دهقان (13th November 2011),yazd.diag (25th August 2011),احمد برقکار (25th June 2011),علي اصلاني  (25th June 2011)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Dec 2010
    علایق
    کوهدشت
    شغل و حرفه
    مکانیک
    نوشته ها
    115
    تشکر ها
    1,046
    1,163 سپاس از116 پست

    پیش فرض

    من يكي ارادت خاص به جنبعالي دارم رحماني لرستان

  8. 8کاربر از rahman50 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (19th October 2011),m.aminifar (27th June 2011),majid62 (28th September 2012),omeed_1355 (27th August 2011),ramina (26th August 2011),sajadnasirpor  (29th November 2011),TuneUp_Vahab (10th February 2012),احمد برقکار (27th June 2011)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست
    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط cnc_ir Click here to enlarge
    با سلام

    جناب yazd.diag عزیز ،احتراما انشای صحیح cnc_ir است .
    از حسن نظر شما در مورد محصول خودمان بسیار متشکرم.
    دستگاهی که ما ساخته‌ایم ، البته اگر به توانائیهای آن اشراف
    داشته باشید ، قادر به انجام چندین کار سنگین از جمله دانلود
    برای BSI Ver.45 میباشد(کاری که دستگاه تخصصی پژو یعنی
    دیاگ PPS بصورت معمول قادر به انجام آن نیست).
    این مجموعه پیشرفته که بعضی دوستان در فوروم و همچنین
    شرکتهای بزرگی در خارج از فوروم مدتهاست سعی در ساخت
    یا باصطلاح شما کپی کردن آنرا دارند ، در اثر تلاش مستمر
    در شرکت ما تهیه شده است.
    قیمت برنامه تبدیل 3 برابر قیمت یک دستگاه آیکو دیاگ میباشد
    بعبارتی این برنامه در نظر اساتید علم الکترونیک خودرو بسیار
    ارزشمندتر از یک دستگاه ساده دیاگ میباشد.
    جهت هرگونه توضیحات بیشتر باشد در خدمت شما و دیگر اعضای
    محترم فوروم هستم.

    ارادتمند اعضای فوروم

    بابک همت‌زاده خیابانی - تبریز

    با سلام
    جناب آقای همت زاده عزیز
    فرمایشات جنابعالی کاملا درست و متین می باشد و در ایمیلی که برای شما ارسال کردم توضیحاتی را عرض کردم .

    من شخصا کارم خودروهای سنگین است ولی در این مدت 8 ماهه من در زمینه عیب یاب های ایرانی سواری اطلاعات خوبی پیدا کردم و همه شرکت هایی که ادعا می کنند عیب یاب می سازند را دیگر کاملا می شناسم 90 درصد آن ها کپی کار هستند .

    برای اثبات این موضوع : حتما شما شرکتی که در یزد ادعا می کند عیب یاب می سازد را خوب میشناسید ولی وقتی عیب یاب آن ها را نگاه می کنیم متوجه میشویم کپی ایکو دیاگ است با یکسری تغییرات در شکل و ظاهر آن و برنامه آن ودیگر شرکت های مثل پارسیان صنعت اقای براتی و انواع رایان های ( صنعت - موتور - موتور اندیش - الکترونیک و ... ) بجز رایان خودرو اندیش مابقی از عیب یاب های پردازش موتور یا مهاد صنعت کپی کرده اند.
    پس به نظر من بجز مهاد صنعت و پردازش موتور و موتور ازمای ثمین و رایان خودرو اندیش که واقعا در زمینه برنامه نویسی و مهندسی معکوس زحمت می کشند مابقی کپی کار دیاگ اینها هستند .


    موفق باشید

  10. 8کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aligoli24 (1st December 2011),elc.rgb (19th October 2011),majid62 (27th August 2011),sajadnasirpor  (29th November 2011),TuneUp_Vahab (10th February 2012),محمد دهقان (13th November 2011),احمد برقکار (25th August 2011),بابک همت‌زاده (25th August 2011)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    TABRIZ
    علایق
    Sport - Travel
    شغل و حرفه
    have own company
    نوشته ها
    145
    تشکر ها
    18
    2,053 سپاس از145 پست

    پیش فرض هم فکری برای ساخت دستگاه ...

    با سلام
    جناب آقای عرب عزیز ، در مجموع اکثر گفته های شما صحیح است.
    اما در مورد کپی،مهندسی معکوس و همچنین طراحی و ساخت سیستمهای
    الکترونیک و نرم افزاری موضوع تخصصی تر و نیازمند توضیحات ویژه است.

    در مورد شرکتهائی که شما از آنها بعنوان سازندگان و مهندسی معکوس
    کنندگان سخت کوش یاد کردید(ایکاش اسامی به جهت حفظ ماهیت این
    تاپیک و خارج نشدن از بحث اصلی بیان نمیشد) ، بررسی و شنیدن آراء و
    نظرات دوستان صاحبنظر بسیار منطقی و معقولتر مینماید.

    برای مثال دستگاه اینترفیسی که باعنوان آیکودیاگ با پورت سریال و با دنگل
    سخت افزاری توسط شرکت ایران خودرو به نمایندگیهای مجاز داده شده بود
    با وجود نقاط ضعف بسیاری که داشت یک نمونه از طراحی و ایجاد سیستم
    دیاگ میباشد. نقاط ضعف آن مواردی ازقبیل زیر میباشد:

    1-هنگ کردن برنامه در بعضی خودروها با ECU حساس(از نظر سیستم برق).
    2-سوختن قطعات الکترونیکی حساس در پریودهای زمانی کوتاه(تقریبا هر 2 ماه یکبار).
    3- عدم امکان ارتباط با BSI .
    4- عدم امکان ارتباط به کامپیوترهای فاقد پورت سریال .

    با اینحال این دیاگ یک نمونه کپی و مهندسی معکوس نیست. این بدان علت
    استکه ایران خودرو دارای اطلاعات فنی از طرف کارخانجات سازنده بوده و هیچ
    نیازی به مهندسی معکوس و یا کپی ندارد.
    مهندسین تیم طراحی(سخت افزار و نرم افزار)با توجه به ظاهر سیستم دیاگ
    متحمل زحمت زیادی به هنگام ایجاد آن نشده اند(از دیدگاه طراحی).
    بنابراین هر شرکتی که بتواند از اطلاعات مرجع استفاده نموده و نرم افزارهای
    جدید نظیر برنامه دانلود و تبدیل ECU ، فلش ECU و ... ایجاد نماید(قابل توجه
    بعضی شرکتها که برنامه دانلود و تبدیل را بصورت ناقص کرک کرده و در حال
    فروشند) بعنوان طراح و سازنده رده بندی میشود.
    امیدوارم که دوستان عزیز و محترم در فوروم ، با پرهیز از موضع گیری و آوردن
    اسامی به ادامه موضوع تاپیک بپردازند.
    افتادگی آموز اگر طالب علمی
    هرگز نخورد آب زمینی که بلند است

  12. 10کاربر از بابک همت‌زاده بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    aligoli24 (1st December 2011),elc.rgb (19th October 2011),m.aminifar (27th August 2011),majid62 (27th August 2011),p30panel (10th December 2011),sajadnasirpor  (19th December 2011),TuneUp_Vahab (10th February 2012),محمد دهقان (13th November 2011),yazd.diag (25th August 2011),حميد ذوالعلا (26th August 2011)

  13. #7


    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    محل سکونت
    یزد
    علایق
    کار با خودرو های سنگین و راهسازی
    شغل و حرفه
    فروشنده دیاگ انواع خودروهای سواری و سنگین و راهسازی و ص
    سن
    39
    نوشته ها
    1,031
    تشکر ها
    838
    5,381 سپاس از935 پست
    سلام
    جناب آقای همت زاده
    اصولا من هیچ وقت اسامی شرکت ها را به کار نمی برم و قصد این را نداشتم ولی متاسفانه در این بازار آشفته خیلی افراد در قالب شرکت خود را جا زده اند و سو استفاده می کنند .

    موفق باشید






    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط cnc_ir Click here to enlarge
    با سلام
    جناب آقای عرب عزیز ، در مجموع اکثر گفته های شما صحیح است.
    اما در مورد کپی،مهندسی معکوس و همچنین طراحی و ساخت سیستمهای
    الکترونیک و نرم افزاری موضوع تخصصی تر و نیازمند توضیحات ویژه است.

    در مورد شرکتهائی که شما از آنها بعنوان سازندگان و مهندسی معکوس
    کنندگان سخت کوش یاد کردید(ایکاش اسامی به جهت حفظ ماهیت این
    تاپیک و خارج نشدن از بحث اصلی بیان نمیشد) ، بررسی و شنیدن آراء و
    نظرات دوستان صاحبنظر بسیار منطقی و معقولتر مینماید.

    برای مثال دستگاه اینترفیسی که باعنوان آیکودیاگ با پورت سریال و با دنگل
    سخت افزاری توسط شرکت ایران خودرو به نمایندگیهای مجاز داده شده بود
    با وجود نقاط ضعف بسیاری که داشت یک نمونه از طراحی و ایجاد سیستم
    دیاگ میباشد. نقاط ضعف آن مواردی ازقبیل زیر میباشد:

    1-هنگ کردن برنامه در بعضی خودروها با ECU حساس(از نظر سیستم برق).
    2-سوختن قطعات الکترونیکی حساس در پریودهای زمانی کوتاه(تقریبا هر 2 ماه یکبار).
    3- عدم امکان ارتباط با BSI .
    4- عدم امکان ارتباط به کامپیوترهای فاقد پورت سریال .

    با اینحال این دیاگ یک نمونه کپی و مهندسی معکوس نیست. این بدان علت
    استکه ایران خودرو دارای اطلاعات فنی از طرف کارخانجات سازنده بوده و هیچ
    نیازی به مهندسی معکوس و یا کپی ندارد.
    مهندسین تیم طراحی(سخت افزار و نرم افزار)با توجه به ظاهر سیستم دیاگ
    متحمل زحمت زیادی به هنگام ایجاد آن نشده اند(از دیدگاه طراحی).
    بنابراین هر شرکتی که بتواند از اطلاعات مرجع استفاده نموده و نرم افزارهای
    جدید نظیر برنامه دانلود و تبدیل ECU ، فلش ECU و ... ایجاد نماید(قابل توجه
    بعضی شرکتها که برنامه دانلود و تبدیل را بصورت ناقص کرک کرده و در حال
    فروشند) بعنوان طراح و سازنده رده بندی میشود.
    امیدوارم که دوستان عزیز و محترم در فوروم ، با پرهیز از موضع گیری و آوردن
    اسامی به ادامه موضوع تاپیک بپردازند.

  14. 7کاربر از yazd.diag بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    elc.rgb (19th October 2011),m.aminifar (27th August 2011),majid62 (27th August 2011),p30panel (10th December 2011),sajadnasirpor  (29th November 2011),TuneUp_Vahab (10th February 2012),محمد دهقان (13th November 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University