اوكي اين درسته.سلام دوستان
خودروی مورد نظر امروز برگشت منتها به خاطر اینکه آمپر آبش بالا می رفت، بعد از تعویض مهره آب و حل این مشکل، از فرصت استفاده کردم و با دقت بیشتر دنبال اتصالی سیم کوئل گشتم. که بالاخره پیدا شد.
دقیقاً از جایی که کلید لادری کاپوت قرار داره، همون کلید لادری آزاد شده بود و دسته سیم رو زخمی کرده بود و قسمت تیزی تهش باعث اتصالی سیم کوئل با شیلد شده بود که بعد از رفع اتصالی سیم کشی رو به حالت اول برگردوندم و خدارو شکر عیب یابی این خودرو هم استاندارد شد.:salta:
aminforozandeh (15th April 2014),m.aminifar (12th October 2011),moniri (12th October 2011),omeed_1355 (12th October 2011),ramina (12th October 2011),محمد دهقان (12th October 2011)
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)