سلام
دوست خوبم شما تو ولتاژ گیری یه اشتباه کوچیک دارید با توجه به عکس زیر شما فیشهای اهمتر رو در حالت dc به دونقطه که مشخص کردم بزنید
شما باید تفکیک عیب کنید اگه ولتاژ این قسمت رو اندازه بگیرید معلوم میشه ولتاژ خط فرمان برقرار هست یا نه
شما دو عدد پرابهای اهم متر رو به دوسره خازن که مشخص کردم بزنید و مقدار ولتاژ رو چک کنید
اول از همه باید مدار کنترل راه اندازی بشه بدونه ترایاک باید مدار کنترل مستقل کار کنه و صحت اون زمانی حاصل میشه
که با زدن میکرو سویچها الیدی ها روشن و حالت اونها عوض بشه
بعد میریم سراغ ترایاک که خروجی مدار هست
اگه شما ترایاک قبلی رو تست کردید پس سوختن آنی ترایاک جدید کمی مشکوکه
شما بهتره سیمهای موتور رو جدا کنید و تا اطمینان پیدا نکردید مدار فرمان درست شده موتور رو متصل نکنید
نتیجه رو اطلاع بدید