.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: مشکل در انژکتور زیمنس

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Aug 2015
    محل سکونت
    ایران
    شغل و حرفه
    تعمیرات لوازم خانگی و صوتی تصویری
    نوشته ها
    1,263
    تشکر ها
    8,372
    3,557 سپاس از1,100 پست

    پیش فرض

    شما از کجا میدونی دریچه گاز هوا نمیکشه ؟ شما قسمت دریچه گاز رو باز کن و رو به نور بگیر ببینید از اطراف پولک دریچه گاز نور دیده میشه. در صورت درست بودن از استوپر اصلی و جنس مرغوب استفاده کنید. درضمن سنسور دور موتور رو هم بررسی کنید.

  2. 4کاربر از monster2014 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    amir_zm (7th February 2016),bijanmoradi (8th February 2016),davood arbabi (3rd August 2016),TuneUp_Vahab (9th February 2016)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    16
    تشکر ها
    10
    22 سپاس از14 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط monster2014 Click here to enlarge
    شما از کجا میدونی دریچه گاز هوا نمیکشه ؟ شما قسمت دریچه گاز رو باز کن و رو به نور بگیر ببینید از اطراف پولک دریچه گاز نور دیده میشه. در صورت درست بودن از استوپر اصلی و جنس مرغوب استفاده کنید. درضمن سنسور دور موتور رو هم بررسی کنید.
    دوست عزیز ممنون بابت توجه

    چک کردم. اول جلوی دریچه رو گرفتم و تست کردم ببینم بعد دریچه گاز تا سرسیلندر هوا میکشه یا نه که ماشین خاموش شد. بعدش سوراخ استپر رو مسدود کردم و باز هم خاموش شد و همچنین دریچه گار رو هم باز کردم و پولک رو همونطور که شما هم اشاره کردی چک کردم مشکل خاصی نداره و سالمه. فقط تا اونجا که فهمیدم استپر داره سیگنال اشتباه دریافت میکنه که نمیدونم علت چیهClick here to enlarge
    سنسور دور موتور هم تست اهمی کردم سالم بود و حدودا 925 اهم داشت. تست دیگه ای هم داره؟؟؟ (سنسور برای تست ندارم)

  4. 2کاربر از amir_zm بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    davood arbabi (3rd August 2016),TuneUp_Vahab (3rd August 2016)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    16
    تشکر ها
    10
    22 سپاس از14 پست

    پیش فرض

    دوستان کسی نیست کمک کنه؟؟؟Click here to enlarge

    روش تست اهمی و ولتاژی مپ سنسور زیمنس (4 سیم) چطوریه؟؟؟ ممکنه از مپ باشه؟

  6. نمایش تمام تشکر های amir_zm در این پست:

    davood arbabi (3rd August 2016)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    215
    تشکر ها
    765
    704 سپاس از192 پست

    پیش فرض

    به نظر من حتماً باید سیم هاو سوکت استپر دقیقاً کنترل بشه، هرچیزی هست تو استپره، ضمناً جهت اطمینان چدنی محل عبور هوا از دریچه گاز تا انژکتورها کاملاً تمیز شود و در مورد وضعیت. انژکتورها از هر لحاظ اطمینان حاصل شود. اشکال در همین محدوده ی ( استپره و چدنی عبور هوا و انژکتورها) که باید از سیمهای استپره و سوکتش شروع کنی. راستی یک شیلنگ هوا هست که به درب بالای سرسیلندر وصل میشه و در محل ورودی اون با یک اورنگ لاستیکی به درسوپاپ وصل میشه، اون هم میتونه باعث این اشکال باشه، اگر تونستی مواردی که اشاره کردم کاملاً چک کنی، نتیجه رو حتماً اطلاع بده... تا دوتا نقطه دیگه هم بگم تا کنترل کنی ولی هرگونه اهمال و سستی در. انجام موارد باعث سردرگمی شما خواهد شد، پس باید خیلی دقیق کنترل شوند.
    ویرایش توسط dvb 7 : 8th February 2016 در ساعت 16:30

  8. 3کاربر از dvb 7 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    amir_zm (8th February 2016),davood arbabi (3rd August 2016),TuneUp_Vahab (3rd August 2016)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    16
    تشکر ها
    10
    22 سپاس از14 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط dvb 7 Click here to enlarge
    به نظر من حتماً باید سیم هاو سوکت استپر دقیقاً کنترل بشه، هرچیزی هست تو استپره، ضمناً جهت اطمینان چدنی محل عبور هوا از دریچه گاز تا انژکتورها کاملاً تمیز شود و در مورد وضعیت. انژکتورها از هر لحاظ اطمینان حاصل شود. اشکال در همین محدوده ی ( استپره و چدنی عبور هوا و انژکتورها) که باید از سیمهای استپره و سوکتش شروع کنی. راستی یک شیلنگ هوا هست که به درب بالای سرسیلندر وصل میشه و در محل ورودی اون با یک اورنگ لاستیکی به درسوپاپ وصل میشه، اون هم میتونه باعث این اشکال باشه، اگر تونستی مواردی که اشاره کردم کاملاً چک کنی، نتیجه رو حتماً اطلاع بده... تا دوتا نقطه دیگه هم بگم تا کنترل کنی ولی هرگونه اهمال و سستی در. انجام موارد باعث سردرگمی شما خواهد شد، پس باید خیلی دقیق کنترل شوند.
    ممنون دوست عزیزClick here to enlarge
    والا سوکت ها همگی چک شدن و همچنین کمی پین هاش فشاز داده شد ولی فرقی نکرده. سیم کش ها هم با اهم متر چک شده و موردی نبود و تا ای سی یو کانکت هستن
    در مورد هوا کشیدن همونطور که تو پست های قبل گفتم از هیچ جا هوا نمیکشه و با گرفتن دریچه سریعا خاموش میشه. فقط استپر زیادی باز هست و باعث میشه ماشین گاز بخوره که دلیلش پیدا نمیشه! 2-3 روز پیش تقریبا همه چیز باز و بسته و تمیز کاری شد و موردی دیده نشد. درب سوپاپ هم موردی نداره

    نمیدونم چرا حالا داره نظرم میره سمت ecu!!! نکنه بخش استپر مشکل خورده و داره اطلاعات غلط میده؟
    اگه مورد دیگه هم هست لطف کنید کمک کنید ممنون میشم

  10. 2کاربر از amir_zm بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    davood arbabi (3rd August 2016),TuneUp_Vahab (3rd August 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University