.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: مشکل بد روشن شدن پژو پارس 87 ...؟؟؟؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #2


    تاریخ عضویت
    May 2015
    نوشته ها
    19
    تشکر ها
    18
    81 سپاس از19 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل بد روشن شدن پژو پارس 87 ...؟؟؟؟

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط morad2923 Click here to enlarge
    با سلام خدمت اساتید محترم
    من یه پرشیا مدل 87 دارم 60تا کارکرده پمپ بنزینم یکی دو بار تابستون خاموش کرد ودیگه اتفاقی نیافتاد
    تا اینکه چند روز پیش یکدفه تو راه ریپ زد و خاموش شد تا اینکه فهمیدم پمپ ینزین گیرپاژ کرده وفیوزم سوزونده بود بعد یکی از این یدک کش ها اومد وگفت من دارم مارک اعزام مغزیش رو عوض میکنم
    منم کمکش کردم عوض کردیم بستیم استارت زدیم روشن نشد که نشد بعد از انتقال به تعمیرگاه فهمیدیم فیش مغزی داخل رو مثبت و منفی بر عکس بسته بعد از بستن پمپ درست کار کرد ولی ماشین روشن نشد بنزین هم می امد بعد از کلی تلاش فهمیدیم سوزن های انژگتور 3 تاش گرفته که با شستشو و تمیز کردن درست شد و ماشین روشن شد وبعد از اون قضیه من ماشین رو هم بردم واشر سر سیلندر رو عوض کردم وبعد از این مراحل ماشین دیر روشن میشه و باید کلی استارت بزنم تا روشن بشه در صورتی که قبل از سوختن پمپ و تعویض واشر سر سیلندر با تک همیشه روشن بود تو دور و کارکردشم عالی میخواستم بدونم همکاران کسی در این رابطه چیزی متوجه میشه که علت از چی میتونه باشه ؟؟؟؟
    مرسی ممنون مشم راهنمایی کنین
    دو علت میتوته داشته باشه
    یکی اینکه در موقع موتور خاموش فشار بنزین در پشت سوزنها افت کند که ممکن هست در قسمت پمپ نشتی داشنته باشد که این مسئله باعث میشود استارت زیاد تر از معمول بخورد تا فشار پمپ اندازه شود بعد روشن شود
    دوم اینکه تایم موتور اشکال داشته باشد

  2. 2کاربر از KARIMI5773 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    erpa (16th February 2016),karim1350  (16th February 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University