.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

موضوع: مشکل بد روشن شدن پژو پارس 87 ...؟؟؟؟

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    محل سکونت
    خرمدره
    علایق
    پاراگلایدر
    شغل و حرفه
    مکانیک
    نوشته ها
    296
    تشکر ها
    418
    1,949 سپاس از289 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل بد روشن شدن پژو پارس 87 ...؟؟؟؟

    روی ریل گیج فشار بزار ببین باید بعد خاموش کردن فشار گیچ تا چند ساعت نباید زیر 3.5 بار بیاد
    معولا بعضی از همکارا که اندازه شاگرد تعمیرگاه هم بلد نیستن و حین کار از رشادت ها و موتور خارجی ها که تعمیر کردن از خود تعریف میکنند اورینگ نی برگشت رگلاتور رو نمیندازن یا برعکس میندازن یا پمپ آشغالی مثل عظام چینی میندازن بنزین لوله ها برمیگرده تو باک

  2. 3کاربر از mostafaazizi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    dvb 7 (16th February 2016),erpa (16th February 2016),karim1350  (16th February 2016)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    محل سکونت
    teh
    علایق
    برق
    شغل و حرفه
    مهندس برق
    نوشته ها
    163
    تشکر ها
    29
    391 سپاس از127 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل بد روشن شدن پژو پارس 87 ...؟؟؟؟

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط mostafaazizi Click here to enlarge
    روی ریل گیج فشار بزار ببین باید بعد خاموش کردن فشار گیچ تا چند ساعت نباید زیر 3.5 بار بیاد
    معولا بعضی از همکارا که اندازه شاگرد تعمیرگاه هم بلد نیستن و حین کار از رشادت ها و موتور خارجی ها که تعمیر کردن از خود تعریف میکنند اورینگ نی برگشت رگلاتور رو نمیندازن یا برعکس میندازن یا پمپ آشغالی مثل عظام چینی میندازن بنزین لوله ها برمیگرده تو باک
    سلام دوست عزیز متاسفانه منم مجبور شدم مغزی پمپ رو اعزام بندازم تو راه سوخت یدک کش اومد فقط اینو داشت بلد نبود عوض کنه خودم همه کاراشو انجام دادم اخرش فیش پمپ رو برعکس زد جای مثبت و منفی رو که کار نمیکرد بردم تعمیرگاه باز کرد دوباره بست درست شد ولی بعدش سوزن ها گرفته بود در ضمن من تازه سرسیلندرو واشر عوض کردم واسه اینکه مطمئن باشم و اویل پمپ میل سوپاپ و یک دست استکانی نیز تعویض شد واشرهای منیفولد سوخت و هوای ورودی در ضمن همه رو تازه شستم تمیز بستم پیش یه مکانیک ماهر رفتم صبح گفت 100 در صد پمپ اصلی شرکتی کامل عوض کن مشگل بر طرف میشه


    نظر اساتید محترم خیلی واسم مهمه ....

  4. 2کاربر از morad2923 بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ASALAK (16th February 2016),karim1350  (16th February 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University