.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: مشکل در انژکتور زیمنس

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #9


    تاریخ عضویت
    Mar 2016
    محل سکونت
    گلستان
    علایق
    برق و الکترونیک
    شغل و حرفه
    تعمیرات تخصصی برق،انژکتور و کولر سواری
    سن
    38
    نوشته ها
    142
    تشکر ها
    4,337
    350 سپاس از130 پست

    Icon2 پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط amir_zm Click here to enlarge
    سلام دوستان عزیز
    این مشکل ما هنوز حل نشده Click here to enlarge
    نمیدونم چرا استپر داره اطلاعات غلط میگیره!!! استپر رو باز میکنی قشنگ معلومه خیلی وقته اصلا حالت کاملا بسته رو تجربه نکرده (سرش دوده گرفته و هیچ خطب روی اونجایی که باید روی سیلندرش بخوابه نیفتاده) حتی مواقعی هم که مثلا درست کار میکنه در واقع درست نبوده. همونطور که اساتید میدونید موقع بستن سوییچ باید استپر مسیر رو ببنده، یعنی اگه استپر بیرون باشه، میله ی استپر پرت بشه بیرون، در حالیکه ماشین ما در این حالت میله یه ذره میاد بیرن و دوباره برمیگرده داخل! قدیم ها که مشکلی نداشت به این صورت بود البته (پرت میشد بیرون)
    ضمنا باید اینم بگم که در سال گذشته ماشین مشکل شارژ بالای دینام داشت (شاید ربط داشته باشه) و بعد از اینکه دینام درست شد، یکی دو ماه بعد ایسیو گاز سوخت و تعویض شد ولی بنزین موردی نداشت تا اینکه این مشکل بوجود اومد.
    کسی کمکی از دستش برمیاد دریغ نکنه Click here to enlargeClick here to enlarge
    درود
    دوست عزیز شما پارامتر سنسور اکسیژن رو درحالت موتور روشن روی بنزین چک کنید آیا روی ولتاژ 800± ثابت مونده یا نه؟اگر ثابت است باتوجه به نقشه پایه چهار اکسیژن سنسوررا از سمت ecuبنزین و خود سنسور روی یکی از سوکت های ecuگاز پیدا کنید و بوسیله پنس از ecuگاز جدا و مستقیم به هم نصب کنید بعد ecuبنزین رو فلش کنید باید پارامتر سنسور رو بنزین از صد تا نهصد نوسان داشته باشه،حالا ماشین رو چندروز روی بنزین تست کنید اگه به امیدخدا مشکل حل شد پایه چهار سنسور را مابین ecuگاز و بنزین قطع کرده وبه پایه‌های87a و 30 افتامات پنج فیش معمولی
    نصب کنید و برق بوبین رله را از بوبین رگلاتور گاز بگیرید،فقط بااین کار چراغ چک رو گاز روشن میشه ولی هیچ مشکلی برای ماشین نداره.این عیب معمولا بخاطر ولتاژ دادن غیرطبیعی شبیه ساز اکسیژن سنسور داخل ecuگاز باعث میشه ecuبنزین بهم بریزه و موجب عیوبی ازقبیل گاز خوردن بی دلیل خودرو بشه.من روی پیکان وانت ازاین عیب زیاد داشتم که با این روش حل شده.نتیجه را اعلام کنید.(موفق باشید)

  2. 2کاربر از davood arbabi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    amir_zm (3rd August 2016),TuneUp_Vahab (3rd August 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University