.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: مشکل در انژکتور زیمنس

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Mar 2016
    محل سکونت
    گلستان
    علایق
    برق و الکترونیک
    شغل و حرفه
    تعمیرات تخصصی برق،انژکتور و کولر سواری
    سن
    38
    نوشته ها
    142
    تشکر ها
    4,337
    350 سپاس از130 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    درود
    اگه پارامتر ولتاژ سنسور اکسیژن از0/1 تا0/9روی بنزین در حالت دور آرام نوسان داشته باشه شما سوکت قهوه ای رنگ بزرگ کنار رگلاتور گاز که سیم کشی دریچه گاز وانژکتور ها از توش ردمیشه رو بوسیله یه مسواک آغشته به روغن ترمز سرویس کنید،کوچکترین سولفاته توی دسته سیم سنسور دریچه گاز موجب گاز خوردن بی دلیل ماشین میشه،بعضی مواقع پین های سوکت اصلا حالت سولفاته شدن نداره ولی مشکل داره،سوکت خود سنسور های دریچه و استپر سرویس بشه،تعمیرکارتم عوض چون اون باید تشخیص بده مشکل چیه نه شما،حالا اگه کامپیوتر مشکل داره نهایت میفرستی تعمیر خیلی بزرگ کردین عیب رو،اصل قضیه تشخیص عیب است وقتی نمی تونه هیچ اشکالی نداره یه نفر دیگه.نتیجه رو اعلام کنید.تشکر

  2. نمایش تمام تشکر های davood arbabi در این پست:

    amir_zm (7th August 2016)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    16
    تشکر ها
    10
    22 سپاس از14 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط davood arbabi Click here to enlarge
    درود
    اگه پارامتر ولتاژ سنسور اکسیژن از0/1 تا0/9روی بنزین در حالت دور آرام نوسان داشته باشه شما سوکت قهوه ای رنگ بزرگ کنار رگلاتور گاز که سیم کشی دریچه گاز وانژکتور ها از توش ردمیشه رو بوسیله یه مسواک آغشته به روغن ترمز سرویس کنید،کوچکترین سولفاته توی دسته سیم سنسور دریچه گاز موجب گاز خوردن بی دلیل ماشین میشه،بعضی مواقع پین های سوکت اصلا حالت سولفاته شدن نداره ولی مشکل داره،سوکت خود سنسور های دریچه و استپر سرویس بشه،تعمیرکارتم عوض چون اون باید تشخیص بده مشکل چیه نه شما،حالا اگه کامپیوتر مشکل داره نهایت میفرستی تعمیر خیلی بزرگ کردین عیب رو،اصل قضیه تشخیص عیب است وقتی نمی تونه هیچ اشکالی نداره یه نفر دیگه.نتیجه رو اعلام کنید.تشکر
    اتفاقا این دفعه جای دیگه بردم. از دست این تعمیرکارها خسته شدم واسه همین دیگه به خودم متکی شدم. فقط واسه آدم هزینه میتراشنClick here to enlarge فقط میگن فلان چیز رو بخر بیار
    در مورد سوکت ها نکته ی خوبی گفتین. ممنون
    البته سوکت سنسور دریچه گاز عوض شده (سر همین قضیه) و اون سوکت های بزرگ قهوه ای هم یک بار تمیز کاری شده ولی باز هم حتما چک میکنم و تمیز کاری و در صورت نیاز شارژ میکنم.
    یه نفر بهم میگفت سنسور دریچه گازت مشکل داره و میگفت واسه منم یه بار شده بود و دیاگ هم نشون نمیداد!! میترسم عوض کنم تاثیر نداشته باشه.

    راستی یه موضوعی بعضی اوقات واسه ماشین پیش میاد شاید گفتنش به حل مسئله کمک کنه. توی سر پایینی وقتی ایستادی و ماشین خلاص هست و درست کار میکنه، ترمز رو که ول میکنی و حرکت میکنه بعد 1 ثانیه یه خورده گاز میخوره (مثلا تا حدودای 1500 دور) تا اینکه دوباره ماشین متوقف بشه و دور بیاد پایین!! البته همیشگی نیستش ولی خیلی اوقات هستClick here to enlarge
    خیلی اذیتت کردم داود جان. ببخش Click here to enlarge

  4. نمایش تمام تشکر های amir_zm در این پست:

    davood arbabi (7th August 2016)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Mar 2016
    محل سکونت
    گلستان
    علایق
    برق و الکترونیک
    شغل و حرفه
    تعمیرات تخصصی برق،انژکتور و کولر سواری
    سن
    38
    نوشته ها
    142
    تشکر ها
    4,337
    350 سپاس از130 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط amir_zm Click here to enlarge
    اتفاقا این دفعه جای دیگه بردم. از دست این تعمیرکارها خسته شدم واسه همین دیگه به خودم متکی شدم. فقط واسه آدم هزینه میتراشنClick here to enlarge فقط میگن فلان چیز رو بخر بیار
    در مورد سوکت ها نکته ی خوبی گفتین. ممنون
    البته سوکت سنسور دریچه گاز عوض شده (سر همین قضیه) و اون سوکت های بزرگ قهوه ای هم یک بار تمیز کاری شده ولی باز هم حتما چک میکنم و تمیز کاری و در صورت نیاز شارژ میکنم.
    یه نفر بهم میگفت سنسور دریچه گازت مشکل داره و میگفت واسه منم یه بار شده بود و دیاگ هم نشون نمیداد!! میترسم عوض کنم تاثیر نداشته باشه.

    راستی یه موضوعی بعضی اوقات واسه ماشین پیش میاد شاید گفتنش به حل مسئله کمک کنه. توی سر پایینی وقتی ایستادی و ماشین خلاص هست و درست کار میکنه، ترمز رو که ول میکنی و حرکت میکنه بعد 1 ثانیه یه خورده گاز میخوره (مثلا تا حدودای 1500 دور) تا اینکه دوباره ماشین متوقف بشه و دور بیاد پایین!! البته همیشگی نیستش ولی خیلی اوقات هستClick here to enlarge
    خیلی اذیتت کردم داود جان. ببخش Click here to enlarge
    درود، خواهش میکنم امیرجان،نیت فقط حل مشکله
    ایسوهای زیمنس بمحض دریافت سیگنال ازسنسور کیلومتر دور موتور را روی 1100 الی1200 بالا میبره،اگه این عمل انجام نشه مشکل داره،در مورد خرابی سنسور ممکنه همیشه پارامتر اشتباه نده،شما درحالت درجا کار کردن سوکت سنسور را با خود سنسور تکان بدید ببنید دور تغییر نمیکنه؟زمانی که خودرو درحالت گاز خوردن است از پارامتر سنسور اعم از ولتاژ دریچه وزاویه عکس بگیرین تو تایپیک بذارید تا راهنمایی کنم،به نظر من عیب خیلی ساده ست به قول معروف از اون فوت های کوزه گری میخواد،تعمیرگاه مرکزی ایرانخودرو یکی از آشنا ها هست میگه کارشناس فنی های خوبی داره یه سر اونجا بزن اونا خودشون کلیه قطعات رو تستی دارن،دستگاها و ابزارشون کامله.

  6. نمایش تمام تشکر های davood arbabi در این پست:

    amir_zm (8th August 2016)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    16
    تشکر ها
    10
    22 سپاس از14 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط davood arbabi Click here to enlarge
    درود، خواهش میکنم امیرجان،نیت فقط حل مشکله
    ایسوهای زیمنس بمحض دریافت سیگنال ازسنسور کیلومتر دور موتور را روی 1100 الی1200 بالا میبره،اگه این عمل انجام نشه مشکل داره،در مورد خرابی سنسور ممکنه همیشه پارامتر اشتباه نده،شما درحالت درجا کار کردن سوکت سنسور را با خود سنسور تکان بدید ببنید دور تغییر نمیکنه؟زمانی که خودرو درحالت گاز خوردن است از پارامتر سنسور اعم از ولتاژ دریچه وزاویه عکس بگیرین تو تایپیک بذارید تا راهنمایی کنم،به نظر من عیب خیلی ساده ست به قول معروف از اون فوت های کوزه گری میخواد،تعمیرگاه مرکزی ایرانخودرو یکی از آشنا ها هست میگه کارشناس فنی های خوبی داره یه سر اونجا بزن اونا خودشون کلیه قطعات رو تستی دارن،دستگاها و ابزارشون کامله.
    سلام
    تا اینجا خیلی کمک کردی داداش Click here to enlarge
    نه با تکون دادن سنسور یا سوکت فرقی نمیکنه. چند بار امتحان کردم. اگر مشکلی باشه از سنسورش هست وگرنه از سوکت مطمئنم
    از اون روز که فلش زدم به جز چند ثانیه ی اول که یه مقدار گاز خوردنش گیج میزنه بعدش درسته و هنوز گاز نخوره. البته گاز هم هنوز استفاده نکردم. باید بیشتر استفاده کنیم تا ببینیم چی میشه

    متاسفانه خودم دیاگ ندارم و ماشین هم همیشه به اون شکل نیست که بگی مکانیک بشینه و بری تست کنی. اگر دیاگ داشتم مطمئنن توی حالت های مختلف با حوصله تست میکردم و پیداش میکردم. متاسفانه این زیمنس ها دیاگ elm هم نمیخوره که یکی بخرم و باهاش مشکل رو دنبال کنم
    در مورد تعمیرگاه مرکزی پیشنهاد خوبیه ولی فکر کنم کلا چند تا نمایندگی محدود این ماشین رو قبول میکنن. فکر کنم باید ماشین روهم بذاری بمونه و نمیذارن پیش ماشین بمونی Click here to enlarge
    تشکر Click here to enlarge

  8. نمایش تمام تشکر های amir_zm در این پست:

    davood arbabi (9th August 2016)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    Mar 2016
    محل سکونت
    گلستان
    علایق
    برق و الکترونیک
    شغل و حرفه
    تعمیرات تخصصی برق،انژکتور و کولر سواری
    سن
    38
    نوشته ها
    142
    تشکر ها
    4,337
    350 سپاس از130 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    درود
    چون گفتی با ریست مشکل حل میشه نصب رله رو پیشنهاد کردم،به نظر خودم با تجربه ناچیزی که دارم باید با اینکار مشکل حل شده باشه،انشأالله دیگه اذیت نکنه،درمورد کارکرد ماشین بعد فلش کردن باید بگم تا سنسورها مچ بشن احتمال بد کارکردن یا گاز خوردن هست،چندبار ماشینو خاموش روشن کنی حل میشه. استپر هم که درموردش توی تاپیک های بالا خیلی اشاره کردی باید بگم شما زمانی که استپر تستی میندازی حل نشه دیگه نیازی به باز تست کردن استپر نیست،استپر هم نداشته باشی با دیاگ براحتی چک میشه درضمن خرابی استپر معمولا باعث خاموش کردن خودرو در حالت درجا میشه،پنج درصد امکان داره ماشین بخاطر استپر گاز بخوره معمولا خرابی سیم کشی یا خود سنسور که باعث میشه زاویه دریچه گاز درحالت درجا بالا نشون داده واستپر که نقش عملگرو داره میزان هوارو با پاشش تنظیم کنه.در اخر هم ایسیو.

  10. نمایش تمام تشکر های davood arbabi در این پست:

    amir_zm (9th August 2016)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    16
    تشکر ها
    10
    22 سپاس از14 پست

    پیش فرض پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط davood arbabi Click here to enlarge
    درود
    چون گفتی با ریست مشکل حل میشه نصب رله رو پیشنهاد کردم،به نظر خودم با تجربه ناچیزی که دارم باید با اینکار مشکل حل شده باشه،انشأالله دیگه اذیت نکنه،درمورد کارکرد ماشین بعد فلش کردن باید بگم تا سنسورها مچ بشن احتمال بد کارکردن یا گاز خوردن هست،چندبار ماشینو خاموش روشن کنی حل میشه. استپر هم که درموردش توی تاپیک های بالا خیلی اشاره کردی باید بگم شما زمانی که استپر تستی میندازی حل نشه دیگه نیازی به باز تست کردن استپر نیست،استپر هم نداشته باشی با دیاگ براحتی چک میشه درضمن خرابی استپر معمولا باعث خاموش کردن خودرو در حالت درجا میشه،پنج درصد امکان داره ماشین بخاطر استپر گاز بخوره معمولا خرابی سیم کشی یا خود سنسور که باعث میشه زاویه دریچه گاز درحالت درجا بالا نشون داده واستپر که نقش عملگرو داره میزان هوارو با پاشش تنظیم کنه.در اخر هم ایسیو.
    درود داود جان
    خداروشک فعلا که درسته (دفعات قبل روز دوم خراب مبشد) و حتی امروز صبح اون مشکلی قبلی رو هم که گفته بودم پیش نیومد. فعلا همه چی رو به راهه. هم رو گاز، هم بنزین و هم با کولر و...
    خدا کنه دیگه تکرار نشه که خسته مون کرده Click here to enlarge
    واقعا ازت ممنونم داداش. خدا هر چی میخوای بهت بده Click here to enlarge
    بازم چند روز استفاده کنیم گزارش میدم همین جا
    موفق باشی

  12. نمایش تمام تشکر های amir_zm در این پست:

    davood arbabi (9th August 2016)

  13. #7


    تاریخ عضویت
    Jun 2013
    نوشته ها
    16
    تشکر ها
    10
    22 سپاس از14 پست

    پیش فرض

    درود بر همگی
    این مشکل ما دوباره خیلی وقته برگشته و هر روز یه مدلیه. 5 دقیقه گاز میخوره نیم ساعت نمیخوره Click here to enlarge نمیدونیم چیکارش کنیم دیگه. فقط این دفعه با گذاشتن رله و فلش مدت بیشتری رو درست کار کرد.

    یه سوال: آیا مشکل موتوری میتونه توی این چیزا تاثیر داشته باشه؟؟ مثلا مشکل سوپاپ یا رینگ میتونه باعث گیج زدن سنسور هایی مثل مپ بشه؟

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University