ARIYA (26th July 2011),KIAN FAR (26th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (24th July 2012),omeed_1355 (26th July 2011),vahid khavarani (28th June 2013),yazd.diag (26th July 2011)
KIAN FAR (27th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (18th August 2011),moniri (16th September 2011),omeed_1355 (26th July 2011),yazd.diag (26th July 2011),حميد ذوالعلا (27th July 2011)
شايد.
لااقل من تا بحال نديم.
با توجه به اينكه يك سوپاپ يكطرفه در پمپ بنزين تعبيه شده.مانع از برگشت بنزين و احتمالا هوا به باك شده .و همچنين عدم ايجاد قفل گازي.
طراحي چرخ دنده هايي كه در پمپ بنزين باعث مكش بنزين ميشوند دقيقا مانند اويل يمپ موتور عمل ميكند.
خودرو زمانيكه بنزين تمام ميكند پمپ بجاي بنزين هوا ميكشد.
و زمانيكه بنزين در باك ميريزيد خودرو با تك استارت روشن ميشود.چرا چون چرخ دنده هايي كه در پمپ بنزين بكار رفته ايجاد گريز از مركز كرده و با توجه به سوپاپ يكطرفه در مرحله نهايي پمپ بكار رفته راه برگشتي را باقي نميگذارد.
موفق باشيد
KIAN FAR (27th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (18th August 2011),moniri (16th September 2011),seyed mostafa salehi (23rd July 2015),yazd.diag (27th July 2011)
KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (24th July 2012),omeed_1355 (27th July 2011),حميد ذوالعلا (28th July 2011)
دوست عزيز اگر با دقت توجه كنيد.مسير سوخترساني تا سوزنها را من دقيق توضيح دادم.كه در اين مسير راه برگشتي وجود ندارد كه باعث هواكشيدن شود .
و اما لوله برگشت:در ريل سوخت فشار 5 بار بنزين توسط رگلاتور به 2.5 الي 3 بار تنظيم شده و بنزين اضافي در ريل از لوله برگشت به باك هدايت ميشود و در اين مسير گاز بنزين توسط كنيستر جذب و در نهايت توسط شير برقي كه انهم از جانب ecu در مواقع لازم دستور گرفته و به منبع ارامش جهت احتراق هدايت ميشود.
KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (28th July 2011),majid62 (24th July 2012),seyed mostafa salehi (23rd July 2015),shine1 (28th July 2011)
KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (28th July 2011),majid62 (18th August 2011),omeed_1355 (28th July 2011),yazd.diag (29th July 2011),حميد ذوالعلا (28th July 2011)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)