.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: سوختن مدام پمپ بنزين بر روي خودروي rd

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط شاين Click here to enlarge
    مرسي از راهنمايي دوستان عزيز فقط دوست گرامي فرموديد كه درب باك بنزين را با سوزن سوراخ كنم در واقع اين كار در چه مواقعي ميتونه مفيد باشه با تشكر.چند روز قبل هم يك پرشيا با پمپ بنزين بيروني داشتم پمپ بنزين را تعويض كردم باز فشار خيلي كم بود ماشين حركت نميكرد مكانيك ها ميگفتن هوا ميگيره آيا اين صحت دارد ونحوه رفع عيب را بفرماييد باتشكر.
    دوست عزيز .هوا گرفتن در سيستم سوخت رساني انژكتوري امكان ندارد.
    شما رگلاتور سوخت را كه محل نصب ان در ريل سوخت ميباشد (پمپ بنزين بيرون باك)و وظيفه ان نتظيم فشار سوخت است بررسي كنيد.
    در ضمن لوله هاي رفت و برگشت بنزين را از نظر گرفتگي بررسي كنيد(مهم).

  2. 7کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    ARIYA (26th July 2011),KIAN FAR (26th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (24th July 2012),omeed_1355 (26th July 2011),vahid khavarani (28th June 2013),yazd.diag (26th July 2011)

  3. #2


    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    نوشته ها
    76
    تشکر ها
    1,950
    879 سپاس از77 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط hamid43 Click here to enlarge
    دوست عزيز .هوا گرفتن در سيستم سوخت رساني انژكتوري امكان ندارد.
    شما رگلاتور سوخت را كه محل نصب ان در ريل سوخت ميباشد (پمپ بنزين بيرون باك)و وظيفه ان نتظيم فشار سوخت است بررسي كنيد.
    در ضمن لوله هاي رفت و برگشت بنزين را از نظر گرفتگي بررسي كنيد(مهم).
    سلام دوست عزیز به نظر شما هیچ موقع پمپ بنزین با عت هوا گرفتن نمیشه؟ شما مطمن هستید؟ چون من مورد های زیادی داشتم که این مشکلی را داشند . به خصوص تابستان موقعی که کولر میگیرند این مشکل زیاد میشه . حالا بهتر ه نظر دوستان هم بدونیم . با تشکر Click here to enlarge

  4. 7کاربر از h_ecu بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (18th August 2011),moniri (16th September 2011),omeed_1355 (26th July 2011),yazd.diag (26th July 2011),حميد ذوالعلا (27th July 2011)

  5. #3


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط h_ecu Click here to enlarge
    سلام دوست عزیز به نظر شما هیچ موقع پمپ بنزین با عت هوا گرفتن نمیشه؟ شما مطمن هستید؟ چون من مورد های زیادی داشتم که این مشکلی را داشند . به خصوص تابستان موقعی که کولر میگیرند این مشکل زیاد میشه . حالا بهتر ه نظر دوستان هم بدونیم . با تشکر Click here to enlarge
    شايد.
    لااقل من تا بحال نديم.
    با توجه به اينكه يك سوپاپ يكطرفه در پمپ بنزين تعبيه شده.مانع از برگشت بنزين و احتمالا هوا به باك شده .و همچنين عدم ايجاد قفل گازي.
    طراحي چرخ دنده هايي كه در پمپ بنزين باعث مكش بنزين ميشوند دقيقا مانند اويل يمپ موتور عمل ميكند.
    خودرو زمانيكه بنزين تمام ميكند پمپ بجاي بنزين هوا ميكشد.
    و زمانيكه بنزين در باك ميريزيد خودرو با تك استارت روشن ميشود.چرا چون چرخ دنده هايي كه در پمپ بنزين بكار رفته ايجاد گريز از مركز كرده و با توجه به سوپاپ يكطرفه در مرحله نهايي پمپ بكار رفته راه برگشتي را باقي نميگذارد.
    موفق باشيد

  6. 6کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (27th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (18th August 2011),moniri (16th September 2011),seyed mostafa salehi (23rd July 2015),yazd.diag (27th July 2011)

  7. #4


    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    نوشته ها
    76
    تشکر ها
    1,950
    879 سپاس از77 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط hamid43 Click here to enlarge
    شايد.
    لااقل من تا بحال نديم.
    با توجه به اينكه يك سوپاپ يكطرفه در پمپ بنزين تعبيه شده.مانع از برگشت بنزين و احتمالا هوا به باك شده .و همچنين عدم ايجاد قفل گازي.
    طراحي چرخ دنده هايي كه در پمپ بنزين باعث مكش بنزين ميشوند دقيقا مانند اويل يمپ موتور عمل ميكند.
    خودرو زمانيكه بنزين تمام ميكند پمپ بجاي بنزين هوا ميكشد.
    و زمانيكه بنزين در باك ميريزيد خودرو با تك استارت روشن ميشود.چرا چون چرخ دنده هايي كه در پمپ بنزين بكار رفته ايجاد گريز از مركز كرده و با توجه به سوپاپ يكطرفه در مرحله نهايي پمپ بكار رفته راه برگشتي را باقي نميگذارد.
    موفق باشيد
    سلام دوست عزیز پس بنزین برگشتی از لوله برگشت ریل سوخت یا مسیر سوخت رسانی وارد باک بنزین میشود چی؟ به نظر شما اون بنزینی که از راه برگشت وارد باک بنزین میشود باعث ایجاد گاز بنزین و در نهایت از کار افتادن پمپ بنزین نمیشود!:100:

  8. 5کاربر از h_ecu بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (27th July 2011),majid62 (24th July 2012),omeed_1355 (27th July 2011),حميد ذوالعلا (28th July 2011)

  9. #5


    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    محل سکونت
    شيراز
    نوشته ها
    14,507
    تشکر ها
    5,062
    28,829 سپاس از8,304 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط h_ecu Click here to enlarge
    سلام دوست عزیز پس بنزین برگشتی از لوله برگشت ریل سوخت یا مسیر سوخت رسانی وارد باک بنزین میشود چی؟ به نظر شما اون بنزینی که از راه برگشت وارد باک بنزین میشود باعث ایجاد گاز بنزین و در نهایت از کار افتادن پمپ بنزین نمیشود!:100:
    دوست عزيز اگر با دقت توجه كنيد.مسير سوخترساني تا سوزنها را من دقيق توضيح دادم.كه در اين مسير راه برگشتي وجود ندارد كه باعث هواكشيدن شود .
    و اما لوله برگشت:در ريل سوخت فشار 5 بار بنزين توسط رگلاتور به 2.5 الي 3 بار تنظيم شده و بنزين اضافي در ريل از لوله برگشت به باك هدايت ميشود و در اين مسير گاز بنزين توسط كنيستر جذب و در نهايت توسط شير برقي كه انهم از جانب ecu در مواقع لازم دستور گرفته و به منبع ارامش جهت احتراق هدايت ميشود.

  10. 5کاربر از حميد ذوالعلا بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (28th July 2011),majid62 (24th July 2012),seyed mostafa salehi (23rd July 2015),shine1 (28th July 2011)

  11. #6


    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    نوشته ها
    76
    تشکر ها
    1,950
    879 سپاس از77 پست

    پیش فرض

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط hamid43 Click here to enlarge
    دوست عزيز اگر با دقت توجه كنيد.مسير سوخترساني تا سوزنها را من دقيق توضيح دادم.كه در اين مسير راه برگشتي وجود ندارد كه باعث هواكشيدن شود .
    و اما لوله برگشت:در ريل سوخت فشار 5 بار بنزين توسط رگلاتور به 2.5 الي 3 بار تنظيم شده و بنزين اضافي در ريل از لوله برگشت به باك هدايت ميشود و در اين مسير گاز بنزين توسط كنيستر جذب و در نهايت توسط شير برقي كه انهم از جانب ecu در مواقع لازم دستور گرفته و به منبع ارامش جهت احتراق هدايت ميشود.
    سلام دوست عزیز آیا همه خودروها کنیستر دارند؟ حباب گیر بنزین معمولا در همه خودروها هست . ولی هیچ موقع خوب عمل نمیکند . و باعت میشود بخارات بنزین در باک بنزین جمع شود و همین کار در نهایت باعت سوختن پمپ بنزین میشود . موفق باشید Click here to enlarge

  12. 6کاربر از h_ecu بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    KIAN FAR (28th July 2011),m.aminifar (28th July 2011),majid62 (18th August 2011),omeed_1355 (28th July 2011),yazd.diag (29th July 2011),حميد ذوالعلا (28th July 2011)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University