سلام.باتوجه به مشغله زیاد تو این مدت نتونستم سرسیلندر رو باز کنم.از طرفی وجود بنزین سر شمع واسم قطعی شد.فقط پیش یه تنظیم موتور دیگه ای رفتم و مشکل رو گفتم وکارهایی که روش انجام دادم گفتم.دیاگ زد و پارامترهارو نگاه کرد و چندتا خطا داشتبازم خطای سوزن انژکتور.پتانسیومتردریچه گازو....
توی پارامترهاش زمان پاشش سوخت ۸بود که گفت باید۴باشه.آیا درست گفته؟بعدش خطاها اصلا پاک نمیشدن.خلاصه ریست کرد و دانلود کرد وزمان پاشش به ۴برگشت.گفت اگه مجدد اینطور شد باید آی سی ۶۲۲۰(اگه اشتباه نکنم عوض)بشه.دوستان بعداز دانلود شتاب و کارکرد خیلی فرق کرد.نظر اساتید در مورد دانلود و احتمالا تعویض آی سی انژکتورها چیه.تشکر