.تعمیـــرکاران کیان ست (kiansat.tv)تابع قوانین -جمهموری-اسلامی ایران میباشد و ارسال هر گونه مطلب سیاسی،مذهبی،غیراخلاقی و خرید و فروش متعلقات ماه-واره و دیگر موارد مجرمانه ممنوع میباشد وبا کاربران خاطی به شدت برخورد میگردد انجمن فقط تعمیرات لوازم الکترونیک میباشد...













سلام مهمان گرامی؛
به کیان ست خوش آمدید برای مشاهده انجمن با امکانات کامل می بايست از طريق این لینک عضو شوید.

https://teranzit.pw/uploads/14469017281.png
پیام خصوصی به مدیریت کل سایت ........... صفحه توضیحات و شرایط گروه ویژه ........... ...........
ارتباط تلگرامی با مدیریت سایت ................. ایدی تلگرام suportripair@ .................
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 22

موضوع: مشکل در انژکتور زیمنس

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #13


    تاریخ عضویت
    Mar 2016
    محل سکونت
    گلستان
    علایق
    برق و الکترونیک
    شغل و حرفه
    تعمیرات تخصصی برق،انژکتور و کولر سواری
    سن
    38
    نوشته ها
    142
    تشکر ها
    4,337
    350 سپاس از130 پست

    Icon2 پاسخ : مشکل در انژکتور زیمنس

    Click here to enlarge نوشته اصلی توسط amir_zm Click here to enlarge
    خیلی ممنونم داود جان
    من اشتباه متوجه شدم، فکر کردم میگین ورودی به ایسیو گاز نیاد کلا. چک میکنم خبر میدم
    لطف کن پیام خصوص رو هم چک کن
    درود
    امیرجان من یک نکته رو فراموش کردم اغلب کامپیوترهای گاز ایرانی اکثریت زمانی که خودرو روی بنزینه درحالت حرکت توی دورهای خاص ممکنه ولتاژ بالا ارسال کنه،با عرض پوزش شما افتامات پنج فیش را به اینصورت نصب کنید:
    ورودی و خروجی پایه4 سنسور را روی یونیت گاز بوسیله بیزر مولتی متر پیدا کنید،به اینصورت که اول یکی از قطب های باتری را جدا کرده که مولتی متر عیب پیدا نکنه،یه سر پروپ رو به پایه چهار(سیم مشکی)وسر دیگر را تک تک رو پایه های یونیت گاز تست کنید تا پیداشود وسیم را ا ز زیر یونیت جدا کنید،معمولا سیم خروجی هم کنار ورودی هست برای مطمئن شدن یه سر پروپ را روی پایه 44 وسر دیگر راطبق روال بالا پیدا کنید و قطع کنید،حالا سیم ورودی که از پایه4 سنسور میادرو به پایه30 رله و سیم ورودی یونیت گاز رو به پایه 87 رله و در آخر سیم خروجی یونیت گاز را قطع و به پایه87a رله نصب کن(سیمی که سمت یونیت بنزین میره)،برق بوبین رله هم به برق بوبین رگلاتور گاز،در این حالت شما زمانی ماشین را روی گاز میزنی سیگنال سنسور فقط برای یونیت گاز میاد و زمانی که روی بنزین میزنی سیگنال به طور کامل از یونیت گازقطع میشه و فقط برای یونیت بنزین ارسال میشود و کلا از ورودی وخروجی یونیت گاز جدا میشه وهیچ دخالتی نداره،این روش اگه درست نصب کنی خیلی بهتر از روش قبل هست وصدرصد جواب میده،نتیجه رو اعلام کنید.
    موفق باشید...

  2. 2کاربر از davood arbabi بخاطر ارسال این پست مفید سپاسگزاری کرده اند:

    amir_zm (5th August 2016),dvb 7 (10th August 2016)

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  


Copyright ©2000 - 2013, Jelsoft Enterprises Ltd کیــــــــــان ستـــــــــــ ...® اولین و بزرگترین سایت فوق تخصصی الکترونیک در ایران



Cultural Forum | Study at Malaysian University